AŞÇILIK PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ İÇİN SARF MALZEME VE ARAÇ-GEREÇ GİDERİ DUYURUSU

AŞÇILIK PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ İÇİN SARF MALZEME VE ARAÇ-GEREÇ GİDERİ DUYURUSU

            Yüksekokulumuz Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü, Aşçılık Programı 1. ve 2. sınıf öğrencilerinin, 2021 YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunda yer alan “Yükseköğretim programları ile ilgili bazı özel koşul ve açıklamalara bu kılavuzda özet olarak yer verilmiştir. Adaylar, öğretim sırasında ödenecek olan ücretler, harçlar, burslar, burs devam koşulları, barınma, zorunlu hizmet, staj vb. bilgileri ilgili Üniversitelerden edinebileceklerdir. Adayların, tercihlerini belirlemeden önce tercih etmek istediği programların bulunduğu üniversitelerin internet sayfasında yer alan bilgileri dikkatle incelemeleri, koşullarla ilgili üniversitelerden ayrıntılı bilgi almaları yararlarına olacaktır.” hükümleri uyarınca 2021- 2022 Akademik Yılı Güz Dönemi mutfak giderlerini karşılamak üzere aşağıda bilgileri yer alan hesap numarasına -açıklama kısmına ALTSO TURİZM MYO, T.C. kimlik numarası, isim, soy isim (Dekontta öğrenci bilgileri mutlaka olmalıdır. Başka bir kişi tarafından yatırılan ücretlerde açıklama kısmına öğrenci bilgileri girilmelidir.) bilgilerini yazarak Üniversitemiz kayıt haftası olan 06-13 Eylül 2021 tarihleri arasında yatırmaları ve banka dekontunu elden ya da altsoturizmmyo@alanya.edu.tr mail adresine ulaştırmaları gerekmektedir.

 

            Yüksekokulumuz Yönetim Kurulunun 27.08.2021 tarihli ve 22/01 sayılı kararı gereği 2021-2022 Akademik Yılı Güz Dönemi sarf malzeme araç – gereç gider ücreti:

 

1. SINIFLAR İÇİN = 100 TL

2. SINIFLAR İÇİN = 200 TL 

 

 

Banka Hesap Bilgileri

 

Vergi Numarası: 0480588801

Hesap Adı: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Strateji Gel. Daire Başkanlığı

T.C. Ziraat Bankası Güllerpınarı Şubesi

TR61 0001 0023 4375 5039 9050 35

Açıklama: ALTSO TURİZM MYO – T.C. KİMLİK NO (KESİNLİKLE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.

 

Not: Öğrenim ücretini yatıramayacak durumda olan öğrencilerin bu koşulu belirten dilekçe, KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni ve resmi ekleri (fakirlik, yoksulluk belgesi vb.) ile birlikte Fakültemiz Öğrenci İşleri Birimine elden teslim etmeleri gerekmektedir.

 

 

Dilekçe örneği için lütfen tıklayınız.

 

 

KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni için lütfen tıklayınız.


  • 31 Ağustos, 2021