Aşçılık Programı Öğrencilerinin Mutfak Malzemeleri Ücreti İlanı / Güz Yarıyılı

Aşçılık Programı Öğrencilerinin Mutfak Malzemeleri Ücreti İlanı / Güz Yarıyılı

Yüksekokulumuz Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü, Aşçılık Programı 1. ve 2. sınıf öğrencilerinin, 2023 YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunda yer alan “Yükseköğretim programları ile ilgili bazı özel koşul ve açıklamalara bu kılavuzda özet olarak yer verilmiştir. Adaylar, öğretim sırasında ödenecek olan ücretler, harçlar, burslar, burs devam koşulları, barınma, zorunlu hizmet, staj vb. bilgileri ilgili Üniversitelerden edinebileceklerdir. Adayların, tercihlerini belirlemeden önce tercih etmek istediği programların bulunduğu üniversitelerin internet sayfasında yer alan bilgileri dikkatle incelemeleri, koşullarla ilgili üniversitelerden ayrıntılı bilgi almaları yararlarına olacaktır.” hükümleri uyarınca;

2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi mutfak giderlerini karşılamak üzere Yüksekokulumuz Yönetim Kurulunun 26.08.2024 tarihli ve 3/1 sayılı Kararıyla; 2024-2025 eğitim öğretim güz yarıyılında Aşçılık programı uygulama mutfağında kullanılmak üzere; sarf malzeme ve araç-gereç ücreti olarak 1. Sınıf öğrencilerinden 1.000 TL, 2. Sınıf öğrencilerinden 1.750 TL ücret alınmasına karar verilmiştir.

  1. SINIFLAR İÇİN  = 1.000 TL
  2. SINIFLAR İÇİN = 1.750 TL 

Ücretin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri

Vergi Numarası: 0480588801

Hesap Adı: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Strateji Gel. Daire Başkanlığı

T.C. Vakıflar Bankası Alanya Şubesi

TR79 0001 5001 5800 7312 9171 78

Açıklama kısmına yazılacak bilgiler:

ALTSO TURİZM MYO,

Öğrenci T.C. kimlik numarası,

Öğrenci isim ve soy isim,

Öğrenci numarası

(Başka bir kişi tarafından yatırılan ücretlerde öğrenci bilgileri girilmelidir.)

 

ÜCRETLERİN SON YATIRMA GÜNÜ : 30.09.2024 PAZARTESİ GÜNÜ

 

Öğrencilerimizin belirlenen ücreti yatırmaları ve banka dekontunu elden ya da altsoturizmmyo@alanya.edu.tr mail adresine ulaştırmaları gerekmektedir.

 


  • 27 Ağustos, 2024