Aşçılık Programı Öğrencilerinin Mutfak Malzemeleri Ücreti İlanı

Aşçılık Programı Öğrencilerinin Mutfak Malzemeleri Ücreti İlanı

Yüksekokulumuz Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü, Aşçılık Programı 1. ve 2. sınıf öğrencilerinin, 2023 YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunda yer alan “Yükseköğretim programları ile ilgili bazı özel koşul ve açıklamalara bu kılavuzda özet olarak yer verilmiştir. Adaylar, öğretim sırasında ödenecek olan ücretler, harçlar, burslar, burs devam koşulları, barınma, zorunlu hizmet, staj vb. bilgileri ilgili Üniversitelerden edinebileceklerdir. Adayların, tercihlerini belirlemeden önce tercih etmek istediği programların bulunduğu üniversitelerin internet sayfasında yer alan bilgileri dikkatle incelemeleri, koşullarla ilgili üniversitelerden ayrıntılı bilgi almaları yararlarına olacaktır.” hükümleri uyarınca;

2023- 2024 Akademik Yılı Güz Dönemi mutfak giderlerini karşılamak üzere Yüksekokulumuz Yönetim Kurulunun 25.08.2023 tarihli ve 28/1 sayılı Kararı aşağıda sunulmuştur.

"2023-2024 Akademik Yılı Güz Yarıyılında Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü Aşçılık Programı Uygulama Mutfağına; Pişirme Yöntemleri I, Mutfak Uygulamaları I, Türk Mutfak Kültürü, Yemek Süsleme Sanatı derslerinde kullanılmak üzere alınacak mutfak malzemeleri için dönemlik kayıt esnasında toplanacak ücretin 1. Sınıf için 500 TL ve 2. Sınıf için 1.000 TL olarak belirlenmesinin uygunluğuna oy birliğiyle karar verilmiştir."

 

  1. SINIFLAR İÇİN = 500 TL
  2. SINIFLAR İÇİN = 1000 TL 

 

Ücretin Yatırılacağı Banka Hesap Bilgileri

Vergi Numarası: 0480588801

Hesap Adı: Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Strateji Gel. Daire Başkanlığı

T.C. Vakıflar Bankası Alanya Şubesi

TR79 0001 5001 5800 7312 9171 78

Açıklama kısmına yazılacak bilgiler:

ALTSO TURİZM MYO,

Öğrenci T.C. kimlik numarası,

Öğrenci isim ve soy isim,

Öğrenci numarası

(Başka bir kişi tarafından yatırılan ücretlerde öğrenci bilgileri girilmelidir.)

 

ÜCRETLERİN SON YATIRMA GÜNÜ : 13.10.2023 CUMA GÜNÜ

 

Öğrencilerimizin belirlenen ücreti yatırmaları ve banka dekontunu elden ya da altsoturizmmyo@alanya.edu.tr mail adresine ulaştırmaları gerekmektedir.

 

Not: Mutfak Uygulama Ders ücretini yatıramayacak durumda olan öğrencilerin bu koşulu belirten dilekçe, KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni ve resmi ekleri (fakirlik, yoksulluk belgesi vb.) ile birlikte Fakültemiz Öğrenci İşleri Birimine elden teslim etmeleri gerekmektedir.

 

 

Dilekçe örneği için lütfen tıklayınız.

KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni için lütfen tıklayınız.

 


  • 05 Ekim, 2023