2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONUNDA KURUMSAL AKREDİTASYON VE KALİTE KOMİSYONU TOPLANTISI DÜZENLENDİ

2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONUNDA KURUMSAL  AKREDİTASYON VE KALİTE KOMİSYONU TOPLANTISI DÜZENLENDİ
  • 25 Haziran, 2026
2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONUNDA KURUMSAL AKREDİTASYON VE KALİTE KOMİSYONU TOPLANTISI DÜZENLENDİ

Meslek Yüksekokulumuzda Kurumsal Akreditasyon ve Kalite Komisyonu Toplantısı Gerçekleştirildi
Meslek Yüksekokulumuz Kalite Komisyonu, kurumsal gelişim ve akreditasyon süreçlerini değerlendirmek üzere üst düzey katılımın sağlandığı geniş kapsamlı bir toplantı gerçekleştirdi. Üniversitemiz Kalite Yönetim Koordinatörlüğünün 09/06/2026 tarihli ve 321238 sayılı yazısı doğrultusunda planlanan Kurumsal Akreditasyon Çalışmaları kapsamında organize edilen toplantıda, koordinatörlüğün birimimizi ziyareti vesilesiyle meslek yüksekokulumuzun akreditasyon süreci ve kalite odaklı çalışmaları tüm detaylarıyla ele alındı.

Kurumsal İş Birliği ve Geniş Katılım
Gelecek dönem yol haritasının çizildiği bu önemli toplantıya, üniversitemiz üst yönetimini temsilen Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet KILIÇ, Kalite Koordinatörü Doç. Dr. Sefa YILDIRIM, Kalite Koordinatör Yardımcısı Arzu ANDIZ SÖĞÜT ve Kalite Koordinatörlük Üyesi Öğr. Gör. Tuba BAYRAKTAR katılım sağladı. Yüksekokulumuz yönetim kadrosu ve akademik personelden ise Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Oğuz NEBİOĞLU, Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Mevlüt UYAR, öğretim üyelerimiz Dr. Öğr. Üyesi Cansu SOLMAZ ve Dr. Öğr. Üyesi Murat YETKİN toplantıda hazır bulundu. Ayrıca öğretim görevlilerimiz Öğr. Gör. Dr. Emrullah CANSU, Öğr. Gör. Dr. Eda HAZARHUN ve Öğr. Gör. Nejdet DOKUR ile birlikte Birim Kalite Komisyonu Öğrenci Üyesi Zekiye Selda ÖZLEM ve toplantıda raportörlük görevini üstlenen Yüksekokul Sekreter Vekili Orhan KOÇ da katılım göstererek sürece katkı sundular.

Kalite Komisyonunda Duygusal Veda ve Görev Değişimi
Toplantının bir diğer önemli gündem maddesi ise kurulda yaşanan görev değişimi oldu. Mezuniyeti dolayısıyla görevinden ayrılan Birim Kalite Komisyonu Öğrenci Üyesi Zekiye Selda ÖZLEM, komisyona hitaben gerçekleştirdiği duygusal veda konuşmasında görev süresi boyunca edindiği kurumsal deneyimleri aktararak tüm kurul üyelerine teşekkürlerini iletti.

Yüksekokul Müdürümüz Doç. Dr. Oğuz NEBİOĞLU da yaptığı veda konuşmasında, Zekiye Selda ÖZLEM’e komisyona sunduğu değerli katkılar, gösterdiği kurumsal özveri ve başarılı çalışmaları için teşekkür ederek, bundan sonraki hayatında ve kariyer yolculuğunda başarılar diledi. Konuşmaların ardından, mezuniyet sebebiyle boşalan Birim Kalite Komisyonu Öğrenci Üyeliği koltuğuna yeni bir öğrenci temsilcisinin belirlenmesi hususu kurul bünyesinde karara bağlandı.

Toplantı, tüm katılımcıların akreditasyon sürecine yönelik dilek, istek ve önümüzdeki döneme dair başarı temennilerini paylaşmalarının ardından iyi niyet dilekleriyle sona erdi.